21:31
איך להעלות את הליבידו הנשי? איך לגרום לה לרצות?

בנות ונשים רבות לעתים קרובות נתקל בשאלה כזאת: איך לגדל את הליבידו של נשים. לזה מטרות יש מגוון עצום של דרכים שנבדקו על ידי זמן. ואינו משנה הליבידו ירד לאחר הלידה, או השפעה משמעותית בתנאי גיל, העיקר הוא כי בעיה זו היא רק נפתרה. הנה כמה דרכים, אשר יעזור לחסל את הבעיה של אישה עם ליבידו נמוך

התוכן של המאמר

1 למד ליהנות 2 בעיה פסיכולוגית 3 משך פרלוד 4 חיי מין רגילים 5 עומסים פיזיים וספורט 6 כישלונות הורמונליים 7 תזונה נכונה 8 צמחי מרפא 9 לא מתח 10 עודף משקל

למד ליהנות

סקסולוגים מצאו כי העיקרי ולעתים קרובות את הבעיה העיקרית שמקטין את הליבידו הנשי הוא חוסר היכולת ליהנות, ולא רק מונחים מיניים. אז איך להעלות את הליבידו של הנשים בהנאה. אתה צריך ללמוד איך ליהנות התבוננות של פריטים יפים, ליהנות טעמים שונים.

לדברי sexologists, זה תורם כרייה משמעותית של הורמון שמחה, כמו גם הורמון אסטרוגן. זה שהם משפיעים מאוד על הליבידו של כל אישה.

בעיה פסיכולוגית 2

מדענים בראשות פסיכולוגים מצאו כי נשים שאומדות עם הופעתם מתבקשות ביותר בשאלה כיצד להעלות את ליבידו אצל נשים. העובדה היא שאישה שאומדת עם גופה ומופעתה על רמת התת-מודע אוסרת על עצמה ליהנות ממין.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. אבל אלה הם לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

ולכן היא עשויה להיות בעיה עם ההישג של אורגזמה. אבל נשים אשר מרוצים הופעתם הגדילו את הפעילות המינית.

משך פרלודס 3

סקסולוגים הוכיחו זאת נשים שיש להם הקדמה להימשך יותר, יש ליבידו גבוה יותר רגישות מוגברת. על הגוף הנשי הוא כמות עצומה נקודות מגוונות שגויסו עם גירוי ארוך רגישות וחוסר-רגישות.

מצב מין רגיל 4

לדברי תומך חברתי, נשים אשר לעתים קרובות יותר עוסקים במין כמעט אין בעיות עם ליבידו, לעומת אלה שאין להם מין בכלל, או נדיר מאוד. לכן, התשובה לשאלה כיצד להגדיל את הליבידו אצל נשים, בסדירות של מעשים מיניים.

Sexologists להסביר את העובדה כי במהלך מין אישה יש טסטוסטרון המתפתח בכמות קטנה האחראית על תשוקה מינית. ולכן המושב המתמיד של סקס הולך לא רק לטובת אישה, אלא גם משפר את חיי המין שלה.

פעילות גופנית וספורט 5

גם על הליבידו באישה משפיעה וספורט. זה הוכיח כי נשים אשר באופן קבוע לעסוק פעילות גופנית ובריצה בבוקר יש לי ליבידו מורם יותר נשים שאינן מעורבות בספורט ולהוביל תמונה בישיבה חַיִים.

כישלון הורמונלי 6

סקסולוגים הבחינו בעובדה כי כ -30% מהנשים שחוות לבעיות עם ליבידו יש הפרעות הורמונליות. במקרה זה, רק רופא אשר ימנה את הטיפול ההורמונלי הדרוש לאישה יכולה לעזור לאישה.

במקרה זה, טיפול עצמי מסוכן מאוד והוא יכול להוביל לתוצאות עצובות. אם לאישה יש בעיות עם ליבידו, תחילה עליך לקחת את הכיוון מהרופא לבדיקה הורמונלית כדי לחסל את האפשרות של כישלון הורמונלי.

תזונה נכונה 7

גם במגמת עליית הליבידו באישה משפיעה על התזונה שלה. למסקנה זו הגיעה תזונאים. כדי להגדיל באופן משמעותי את הליבידו הנשי, אתה צריך להשתמש כמות קטנה של שוקולד כל יום, כמו גם כל מאכלי ים כי הם אפרודיזיות. אחרי הכל, הם אחראים על רגישות בגוף של אישה.

צמחי מרפא 8

גם כדי לשפר את ליבידו הנשי במידה רבה יעזור דמי צמחים שונים. אלה כוללים דמיאן, ארגמן ופראיים, אשר תורמים לעבודה מתוך האישה הורמון טסטוסטרון. הרופאים הגיעו למסקנה זו.

זה מאוד שימושי ליישם עשב כזה כמו תבלינים, כמו גם לעשות שאיפה ומגוון של הינקות המבוססת עליהם. החל עמלות כאלה היא די הרבה זמן, אבל העיקר הוא לציית למינון ולא להגזים אותו. לשתות אותם צריך להיות בצורה של תה ואומץ שונים וטכנולוגיה.

לא מדגיש 9

גם על איכות המיניות הנשית מושפעות מאוד על ידי מתח, אשר נוכחים בחיים של כל אישה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא רגעים שימושיים אחת בעבודה.

כך שאין בעיות עם חיי מין של אישה, כדאי לחסל את הגורמים שיכולים לגרום ללחץ.

סוציולוגים ניצלו סקרים, על בסיס אשר הם אמרו: נשים אשר נוטים פחות להיות מתח יש חיי מין מלאים. אחרי הכל, אישה שחווה מתח על ידי התת-מודע לא יכול להירגע וליהנות מין.

עודף משקל 10

נשים שחווים עודף בעיות במשקל לא יכול לקבל הנאה מלאה חיי מין. בגופם מציג מספיק אסטרוגן, אשר מפחית את הליבידו של נשים.

נערות ליווי בקריות

Просмотров: 107 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar