08:53
איך לרקוד מרגרה

עכשיו כשהמוזיקה התחילה, אין שום דבר שאתה צריך לעשות מלבד לרקוד. ארנולד מרגרה לימד אותנו את זה ואנחנו שמחים שהוא הופיע - בדרך כלל רק אחרי שהמסיבה נגמרת.

מאמר זה נכתב כדי ללמד את העוקבים כיצד לרקוד מרגרה. זה מתחיל בסיכום קצר של מרגרה ואז מסתפק ללמד איך לעשות כמה מהשלבים הכרוכים בריקוד זה. ומה שמובן מאליו, השאירו את השיער משוחרר ואל תפחדו מהפנים - מרגרה לא מפלה באף אחד מהצדדים ☺

מדריך זה כולל תגובות ציבוריות על איך אנשים מסוגלים לרקוד מרגרה.

#1 - המדריך מתחיל בהקדמה קלילה על האהבה הילדותית ל'רוקדת מרגרה'.

#2 - זה לא נדיר לראות סרטוני לומדים ביוטיוב או מאמרים שיפצו על חוסר היכולת של האדם לעשות זאת אפילו בעזרת הנחיות של מומחה.

#3- כדי להיות מסוגל לרקוד את ריקוד העם הפשוט והילדותי הזה, צריך לפרוץ ל-2 שורות, לקחת 2 צעדים קדימה ולעקוב בתנועת ריצה. אין דרך נכונה או לא נכונה איך אתה לוקח את 2 הצעדים האלה קדימה, אתה רק צריך את שתי הרגליים כדי לפגוע בקרקע.

חלק זה עוסק בריקוד עם שפותח באנגולה ובמוזמביק. שירותי ליווי בבת ים

זה די קל לעשות וניתן לבצע אותו אדם אחד או כקבוצה.

יש ללבוש מכנסיים לבנים רפויים, שאינם צמודים מדי. הרקדן מתחיל

צועדים בצעדים ארוכים ומהירים במקום מרימים את הברכיים לגובה המותניים, מכופפים את הברכיים בכל פעם שהם מרגישים את רגליהם בכפות הידיים. מתחילים בהזזת רגל שמאל כדי ליצור צורת קשת שור, לאחר מכן שימוש בשתי הרגליים כדי ליצור צורת 'S' ולבסוף דריכה במקום בהתאמה בפעימות עוקבות

של קצב שנספר בארבע פעימות לכל תיבה. בזמן שעושים זאת, חייבים להיות בטוחים

להמשיך לסובב את פלג הגוף העליון ולהתכופף במותניים כמעט כמו לעשות סקוואט. הם מזנקים גבוה מהקרקע על ידי כריכת זרועותיו סביב עצמם תוך שהם אוחזים בחוזקה בכתפיהם בשתי הידיים ואז מדפדפים ב-360 מעלות קדימה תוך הקפדה על כך.

המדריך הבא יספק מבוא כיצד לרקוד כוריאוגרפיה של מרגרה.

מועדון המחול והתרבות האתיופית נילוס מחויב לארגן ולספק משאבים לציבור על מנת ליידע טוב יותר אנשים על המחול, המוזיקה והתרבות האתיופית. ההדרכות שלנו נועדו כקורסי מבוא כיצד לעשות תנוחה ספציפית או כוריאוגרפיה של צעדים עם קצת מידע רקע על הריקוד, המשמעות התרבותית והווריאציות.

אנחנו לא בטוחים מה בדיוק אתה מבקש, אנא ספק מילות מפתח ספציפיות.

הקדמה: ריקוד הוא צורת בידור אהובה מאוד. ריקוד משמש לספר סיפורים. זה יכול לערב את הרגליים, הידיים והגוף; או רק שני שותפים שמדברים עם התלבושות והפנים שלהם. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/|https://romantik69.co.il/שירותי-ליווי/

Margeux Laurié מהצוות שלנו מראה לנו איך לרקוד את מרגרה באירוע חברתי שאורגן על ידי MIT חי ב-2019.

מרגרה במקור מדרום אפריקה ורוקדת לחגיגות שמחה בתרבות הזולו, שם זה נעשה במעגל על ידי גברים ונשים כאחד. אז בעצם מרגרה נעשית באופן מסורתי כמודעות להיות אסיר תודה או להעריך את הסביבה שלך / להיות מאושר בכל דרך שאתה יכול למצוא אושר.

אמנם יש הרבה מוזיקה בעולם, אבל אנשים לא יכולים לרצות את כולם.

חשבו שהגישה הטובה ביותר היא לרצות את עצמך תחילה.

ישנן שתי מטרות עקרוניות לריקוד הזה, כלומר חן ויופי.

Просмотров: 67 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar