21:32
איך מהר לגרד גברת לתחת, כך שהיא לא לברוח ממך

Spanking כעונש פיזי לילדים לא עודד בעולם. אבל בחדר השינה זה נשאר הדרך הפופולרית ביותר של "ענישה" של מבוגר. באופן טבעי, אם הכל קורה בהסכמה הדדית. למרות שזה רק משחק סקסי, אתה צריך לקחת בחשבון את העובדה כי אתה עדיין צריך "לחשוף" את הגברת. כדי להפוך את המעשה של spanking סקס, לספק העונג שותף ולא לפגוע בה, לקרוא את ההערה שלנו.

התוכן של המאמר

1 טווח על התחת נכון 2 אשר יש צורך? 3 כאשר אתה צריך בלם?

טווח על התחת הנכון

לפני תחילת חוק קפיצי, אתה צריך להכיר את הכללים העיקריים:

שמור על עצמך

כמו במקרה של כל סוגי המין, הסכמה היא לגמרי לא קורוניה. אמנם אין שום דבר מגעיל בספונטניות, לפני שתתחיל להקיף גברת, אתה עדיין צריך לדון איתה כי אתה גם הרצון מן החוויה הזאת, גם למצוא את הגבולות של מותר. בנוסף, להתקין מילה לא מסוכנת כי פירושו כי הצעיר צריך לסיים את סטירה מיד.

תקשורת מילולית ברגע זה באופן יסודי, כי השותפים במהלך השפוך לא רואה אנשים חברים. אתה יכול אפילו להקים מערכת של מילות עצירה, שבו כל מילה תציין פעולה מסוימת, למשל, "ירוק" - "המשך", "צהוב" - "פונה SPAW", ו "אדום" - "עצור!-.

איפה לחדור?

לישון הגברת עומדת רק על החלק הבשרני של הישבן. בשום פנים ואי אפשר להחיל סטירה על הקצוות, באזור הכליות, עצם הזנב ואת המקומות שאינם מוגנים על ידי שכבת שומן. In-1, זה כואב. ב 2, אתה יכול להזיק לבריאות.

אַקדָם

מתחיל צריך להתחיל פשוט ובזהירות, באופן שווה צובר אינטנסיביות ובדיקת התגובה הבתולה עם כל זה. תחילה להכין שותף לסטירות. יונה, tritte ועיסוי הישבן שלה, כך הדם נכנס לאזור זה, וזה היה מחומם לחלוטין. גם להוסיף את הקטנות של הדיונים הצבועים כדי לשפר את עירור.

לא לירות בגדים

מרגיש עור על העור כאשר פאלם מגבונים על הישבן עירום הרבה יותר יותר טוב. אבל הראשון עדיף להישאר בבגדים (תחתונים או אפילו מכנסיים). רגשות הם קצת עמום, אבל הם עדיין יפה כדי לקבל הנאה. באופן שווה כאשר אתה מרגיש שהאישה היא בסדר, אתה יכול לפצל אותו ולהכות את התחת העירום.

קח את המצב

למנוע את המיקום, נוח לשניכם. ככל שהישבן רגוע יותר, כך הם יוכלו לעמוד בפני סטירות. קלאסי תנוחה עבור Spanking שקרים מיקום על הברכיים, על כל ארבע או שוכב. אבל בהתחלה לבדוק אותם בעצמך להבין איך להכות. עבור הכשרון של ההנאה הגדולה ביותר, יש צורך לסטירות חלופיות במקומות שונים (הישבן, הרגליים), אינטנסיביות (מתוך שאינם supersay), על שימוש בפריטים (יד, שוט, חגורה). השילוב של רגשות רכים ועקוצים יעשה מושב של ארוטי להכות תוסס יותר בלתי נשכח. ב- 1, זה ישמור את הגברת במתח ולהתחיל יותר.

איך schrelpat?

התחל עם 10 סטירות במרכז הישבן שלה, אשר ניתנים קל לרעוד. ואז ללטף את היד על עורה, לנשק את המקומות החושניים ביותר ולהחיל 10 סטירות שוב. שמור את הקצב מ unhightened לזחוף, לעשות סטירות עם קבוצות שמונה עד 20.

כאשר התחת שלה מתחיל להכות, אתה יכול להתחיל spulle קשה. נסו לנשום יחד עם אישה כדי להשגיח על נשימתה. הכאב הוא הרגיש הרבה יותר חזק אם אתה מחזיק את הנשימה.

מאשר לנצח?

אם אתה מנסה לראשונה כדי לשבת את הגברת, להתחיל עם הידיים. העניין הוא שכאשר באמצעות פריטים אחרים, לא תהיה לך חיבור כל כך סחיר, כמו ביד: אתה יכול להרגיש כמה חזק סטירות שלך, איך העור חם מאוד וכאשר היד הופך.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. רק זה בהחלט לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

אז יהיה לך מושג מה ההשפעות יש שביתות על השותף שלך.

אם אתה מוכן לשפע, להשתמש בכל פריטי בית: כפיות עץ, ספרים בכיסוי רך, חגורות, מחבטים ובחור. כולם מאפשרים לך להתחמם את ההתחלה ולהאיץ באופן שווה בקצב.כל חלק של הציוד עניינים. רגשות מ דקל סטירה עם אצבעות סגורות או עם אפודד, פתח כף או מקופל באגרוף יהיה שונה לחלוטין. הניסוי ולצפות בתגובתו של הנעורים שלך.

מערבבים את הטרפות

אחרי הכל, היא לא יודעת איפה היא תקבל סטירה כרגע וכמה רווי זה יהיה. ב 2, שביתות חלופיות צריך להיות מזיק כדי להפחית את הסבירות של נזק לבריאות. סטירות רציפה באותו מקום עלול לגרום לכאב ולהיות תנאי מוקדם עבור חבורות.

ודא היד שלך מכסה שטח ענק, כך שכל אזור העור קיבל זרימת הדם, ולא מרוכז במקום אחד. לפעמים, לעשות הפסקה לעסות את הישבן, להפיץ את ההרגשה. אגב, אתה יכול לשים יד אחת על הדגדגן, כך עם כל השפעה זה סטר על זה, יצירת גירוי נוסף עם מאקר כזה. דירות דיסקרטיות במרכז

תגיד במהלך לשפוך

תקשורת היא חלק בלתי נפרד של לפחות איזה סוג של תרגול bdsm. למרות העובדה שלפני האתגר, התקנת את הגבולות ואת המילים הלא מסוכנות, לקרוא עם שותף ובמהלך התהליך. אולי היא רוצה, כך שאתה כבר רך או מול הקצב המהיר.

ליישם את החלומות שלך בישראל קל כאשר אתה נערה מענגת מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח מ 6500 $ לחודש.

או אולי אתה פשוט מתעורר כדי לוודא שהכל הולך כמו.

להשלים את strand נכון

הגלולה יכולה להיות שניהם חושית וגם פיזית בשל פליטה של ​​אדרנלין ואנדורפינים. במקרים מסוימים, שותפים משתמשים להכות כמו הקדמה וקיים יחסי מין אחרי זה. במקרים אחרים, סטירה - מעשה אמיתי של bdsm.

זה נראה שם, השלמת תהליך של spanking, אתה צריך נכון. לראשונה לדון עם השותף של רגשותיה ורגשותיה, אם זה היה מרוצה מהעובדה שזה יצא. גלה מה היא אהבה ביותר ומה צריך להישלח בפעם הבאה. ואז להראות דאגה קטנה על הנערה ואת הישבן שלה. אולי היא רוצה אותך כך שחיברת אותה, ליטפה את התחת, לשים קרם מרגיע או להביא כוס מים.

למה זה הכרחי?2

אפילו הכי טוב במין יכול להיכנס לשגרה עומדת. הטבע אוהב שפע. קיים מספר עצום של שיטות שאנשים אוהבים ליהנות. לכולנו יש העדפות ארוטיות ייחודיות. באופן טבעי באופן טבעי סטירה, bitching, לתפוס או מחייב להוביל אותנו מסוימים השפעה.

זה הולך וגדל אינטימיות. חילופי חוויה חדשה עם השותף שלך מביא אותך קרוב יותר. בין אם זה מסעדה חדשה או מעט מוזרויות בחדר השינה, תוכלו גם ליצור זיכרונות מין חדשים שאתה בסופו של דבר להתחבר.

מחקר אחד אפילו הראה שהזוגות שהשתתפות ב- BDSM היתה תגובה הורמונלית אמיתית, המובילה לתחושת העודף המופלא לאחר המעשה. למרות שאנחנו לא מציעים לצאת ולקחת את הלבנים ואת שרשראות בחנות המין המקומי, אבל bdsm האור צריך להיות מנוסה.

כאשר אתה צריך בלם?3

כאשר הקליקים שלה לברוח מכאב חיבה לכעס, ללכת מאוד בזהירות. שיתוף אם זה מותח לך גם תמיד מסיר את מה שאינו הסימן הטוב ביותר. על פגישות ארוכות (ומומחים מסכימים כי לפחות 10 דקות אומר שאתה רק מתחיל), בשבילך יהיה צורך להתנדנד מן הכתף, ולא להסתמך מאה אחוז על פרק היד.

אתה גם להתעורר כדי לגוון זעזועים: רצף סטירות בצד שמאל או ימינה, על גבי או תחתון.אבל אפילו עובד על מה שזה עשוי להיראות נמוך בשבילך, תמצאו כי אתה יכול לקחת את זה תענוג אורגזמי שלא יתואר, שגורם לה לבוא שוב ושוב, לשפוך, לצעוק, לצחוק, צוחק ובוכה בסדרה של פסגות בלתי מבוססות.Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

אז היא מעולם לא ידעה מה יהיה עוד יותר. המטרה שלך היא לתת כאב יפה, כך שאתה צריך לענג הנאה - לקחת לעצור את הידיים על זה ולהפיץ רגשות; אולי לשים יד אחת על הדגדגן שלה.זכור כי שינוי צבע קטן במהלך המשחקים שלך יכול להתבטא כמו חבורה כבדה מאוחר יותר, כי אם אתה מפקפק, לפעול בזהירות; אם העור שלה הופך, לעצור מיד.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

Splocks על התחת - צעד ראשון בעולם מרושע של הנאה סקסית. בשרשר של תשוקה במיטה, סדום אמיתי יכול לעבוד! וזה טבעי לחלוטין אם הוא מרוצה משני אנשים. בנות רבות ללא מוח, כאשר גברים חילקו אותם בתחת. זה באמת מתברר ורק מחמירה את הרגשות חדירה. גברים לא מפחדים להיות קשה יותר במיטה! שינה נשים על התחת, לשמור אותם מאחורי השיער במהלך חיכוך, אתה יכול אפילו להיתקל קצת - זה כמו הרבה נשים. העיקר הוא לא לסדר מחדש, אחרת סקס קשה יהיה להתגלגל לאלימות. לראות את התגובה של השותף!

Просмотров: 111 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar