16:43
אילו מחלות מועברות באמצעות מין: שאלה חולה

סקס לא תמיד מלווה רק תחושות טובות, בנוסף הנאה והנאה, אתה יכול גם לקבל זר, ולא זר של ורדים. אנחנו מדברים על מחלות, מחלות מיניות המועברות רק על ידי סקס. לפני המעשה המיני, ברור לגבי ההגנה, ועל בריאות השותף שלך. לעתים קרובות אנשים נגועים בזיהומים שונים דווקא על הבורות של הדברים האלה. אילו מחלות מועברות באמצעות מין, וכל מה שקשור אליו? הבא יפורק בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 מהי השאלה 2 מציאות מודרנית 3 כיצד מועברים ומה מועבר 4 דברים מפחידים 5 תסמינים 6 שוב בבית החולים 7 טיסות 8 העיקר - בזמן

מה השאלה

אתה יכול לרשום רשימה הגון של מחלות המועברות במהלך יחסי מין. אלה הם מחלות חמורות מאוד כי לעתים קרובות להשפיע על הפונקציה הרבייה של אנשים. קיצור של STIS - זיהומים המועברים על ידי מינית. זה לא כמה בעיה רפואית היא איך חברתי. אנשי קשר מיניים לא מוגנים מתרחשים בכל מקום, תקשורת נוספת עם החברה ברורה - אנשים הופכים לשחזר את עצמם כאלה. זוהי בעיה חריפה לטבע שלה.

מימוש מודרני 2

ליצור זר של מחלות באמצעות סקס נרתיקי קלאסי, גם אוראלי אנאלי. אין דרכים בטוח. במשך עשרות האחרונות, שאלה זו היא מאוד חריפה. החברה נעשתה מבולבלת ומוצאת שותפה למין אפילו בגיל ההתבגרות אינה קשה. הכל לא יהיה אלא לתקן את זה מאוד וקשה מאוד, אנשים במהירות להתרגל לזמינות של הכל. במצב זה, ראוי לחשוב טוב יותר על החינוך המיני עם לפחות 14-15 שנים. הורים, מורים בבית הספר בשיעורים מיוחדים צריכים ללמד מתבגרים. זה לא הכרחי להתבייש, עדיף לספר לך מראש על כל הסיכונים מאשר אז יושב בשורה שבורה עם זר וחרטה. נערות ליווי באילת

כיצד מועברים ומה מועבר 3

להקצות 3 העברת אופנה של זיהומים מין:

דלקת דם; במהלך הלידה - מאמא לעובר; שיטת קשר - בעת יצירת קשר עם ריריות עור.

חֲצִי זיהומים יש כמה עשרות, עם המוזרויות שלהם של דליפה התוצאות שלו. אתה יכול לסווג אותם ככה:

וירוסים (HIV, הפטיטיס שני מינים, הרפס); חיידקים (עגבת); פטריות (קנדידיאזיס); מחלות טפיליות (גרדת).

דברים מפחידים 4

רק קצת על מה שאתה יכול להרים, קיום יחסי מין.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. אבל אלה לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

האויב צריך לדעת בפנים ולא לפחד ממנו. אתה יכול לקבל נגועים עם מחלות כאלה כגון זיבה, עגבת, הפטיטיס B ו- C, כינים הערווה, לשלול, chlamydia, granuloma, קנדידיאס, HIV, הרפס איברי המין, mollusk מדבק. וזו לא הרשימה כולה של מילים נוראות. כל אלה הם מחלות חמורות כי כל אדם עלול לסבול. נערות ליווי באילת

סימפטומים5

מה הם הסימפטומים של stis? למעשה, הם מספיקים. רופאים Stis כוללים את כל הזיהומים המועברים במהלך יחסי מין. כך שתוכל לבחור את הסימפטומים הבאים:

אדמומיות ונפיחות באיברי המין; פריחות על איברי המין, פשוטו כמשמעו בכל אזורים; כאב בתשתיות, אינם שוללים כאב הליכה בזמן באזור פאהו; עִקצוּץ; הקצאות מ - איברי המין, בהחלט פריקה בלתי הופרכה.

אלה הם תסמיני STI הראשי, לשים לב כי אתה צריך לרוץ לבית החולים לרופא אחראי חלקים של זיהומים באברי המין. למשוך את זה יהיה שגיאה אשר אתה יכול נפגש לשלם.

שוב בבית החולים

האם אתה צריך ללכת לבית החולים רק כאשר הסימפטומים של זיהום מיני מזוהים? לא רחוק, לבקר במוסד מצוין זה הוא תחת השינוי של השותף, גם אם יש אמון מוחלט בבריאות המחצית השנייה. לאחר תחביבים חולפים בתא האסלה עם זר או זר, עדיף גם ללכת נבדק, גרוע יותר לא יהיה מדויק.

טיולי הליכה רגילים לאפשר לך למנוע בעיות עם התפתחות המחלה, וגם לזהות משהו בעבר, זה הרבה יותר טוב מאשר לבוא לרופא כבר במצב התחלה.

טיפול עצמי 7

זה קורה לאסוף את הרצון באגרוף וללכת לבית החולים פשוט לא כוח. זה נראה כמו מביש ומלוכלך, כל כך הרבה נופש לתרופה עצמית. זוהי גישה לא יעילה, שכן לעתים קרובות אנשים נגועים זיהומים מיניים מנסים לרפא אנטיביוטיקה. למה זה רע? כן, כי אנטיביוטיקה ספציפית מכוונים למחלות ספציפיות, וכדי לדעת שאתה יכול להשתמש, ומה לא, יכול רק מומחה. זה אולי נראה כי, לאחר קריאת האינטרנט של המידע הרלוונטי, אתה יכול גם להיות מומחה, אבל זה אשליה. שום דבר לא יחליף את החוויה והידע של הרופא. לכן, טיפול עצמי הוא כישלון.

העיקר - בזמן 8

אז, מה מחלות מועברות דרך סקס, בין אם זה נרתיקי או אנאלי - השאלה היא מעניינת ושריפה.

התקשות סובייטיות ומידע פגום זרועו מבט שווא על מה הוא למעשה ליווי - כל זה משהו, עם בושה, זה מה שאתה צריך להשתנות. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

סה"כ מספרים על 3 תריסר מחלות כאלה. אז זה סקס לא להפוך משהו נורא, כדאי לחשוב על ההגנה ועל טוהר של השותף שלך. עם אף אחד מעל, הסימפטומים צריכים מיד לרוץ לבית החולים. כל המחלות הללו אינן בדיחה, כמיליון אנשים נגועים בשנה, אומר הסטטיסטיקה על כך. כדי לא לטפל באנשים האלה, אתה צריך לחשוב על הסכנה הפוטנציאלית הזאת מראש. נערות ליווי באילת

Просмотров: 101 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar