14:12
את ההשפעות של סקס אנאלי: כיצד להימנע פציעות. טיפים של רופאים

הבורא של מאמר זה הפך כואב כאשר הוא הדפיס את הכותרת. אבל בואו לא למהר ולהבין את המהות של השאלה. Intenna, כך סוף, עמוק יותר! את ההשלכות של אנאלי סקס רחוק הם לא כל כך מפחיד כפי שהם נמס. אתה רק צריך לעשות הכל נכון ובאהבה כלפי שותף.

התוכן של המאמר

1 אדם 2 רפואה 3 אם כל נהדר או "בסך הכל לי בתחת" 4 "סובב לא יש "או כל רע 5 שבור? השיג .. 6 לא הימנע פגיעה או "כיף ואפס"

אֲנָשִׁים

אנשים מסורתיים מתייחסים לעובדה של חבר צלילה ב חור אנאלי, בקשר עם אשר המציא את המספר הבלתי מתפשר של בדיחות על במפעל שוקולד, עיר יוצאת דופן של שחקנים פופגנים או מנוסים על חלילי עור.

עמידות סובייטית וחוסר מידע נזרע שווא סבור כי ליווי הוא משהו היום, הוא דוהר, זה מה שזה לא lish. רק מעטים יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

כולם יודעים את זה, אבל זה הפך, להקשיב כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אנשים עממיים הראשון של המאה XXI - זה זלזול עבור עצמם Nelyubov, כפי שכולם יודעים, אדם יקר. שים לב שאתה צריך להיות פתוח, כפי שכולם יודעים את המגמות האחרונות, כבוד הרצונות של השותף ומנוהלים על ידי אינדיקציות דבש.

רפואה 2

לרופאים אין שום דבר נגד סקס אנאלי, אזהרה רק על הקושי של היישום הנכון של תהליך זה. סקס "בתחת" הוא הכרחי לעשות בזהירות, אבל לא כל הגברים יכולים, זה הפך להיות אפשר לא לפגוע בת זוג. זה טמון בכל הקשיים של סוג זה של קרבה, גם את הנשים זַעַם.

הרופאים ממליצים לבסוף לבצע את הכללים הבאים:

גֵהוּת. להתכונן למין, מה שהופך את חוקן E דפוק לשטוף את האזור האנאלי. זֶה Doswalk כדי למנוע שחרורו של גזים או השאר, כמו גם את המוסד, אין תקריות אחרות בתהליך הנאה. חוֹמֶר סִיכָּה. הקפד להשתמש ג'לים מיוחדים שהופכים את התרחשותו של חבר ב פי הטבעת ומנע תוצאות רעות סבירות סקס אנאלי. אמצעי מניעה. זה, בסופו של דבר, כדי להגן ולהגן על הזין ואת אזור פי הטבעת, כפי שנקבע, מיותר זיהומים. רק ללבוש קונדום, והכל יהיה בסדר!

אני נופל נהדר או "בסך הכל לי בתחת" 3

אפשרות ייחודית באמת כאשר האישה עצמה היא לא נגד (או אפילו מתעקש) על סקס אנאלי. הוא באמת רוצה להדגיש כי הכל כל כך גדול, הבחור צריך להיות גם סבלני ולנסות לא להתקבל בשום פנים ואופן הזיכרונות שלך נבחר לתוצאות סקס אנאלי היו נעים רק.

אם הם יהיו, לשים את זה בעדינות, לציית לכל הדרישות הם סוף סוף היגיינה, גם אתה תוכלו להתמודד עם הגברת האהובה שלך עם טיפול ורכות, אז אנאלי סקס יעבור פשוט בלתי נשכח ויתן הרבה כמו רובנו התרגלו לדבר, רגשות נעימים. לאתר הבית

"להפוך את ne יש "או כל bad4

יש לראות עולם שאם אישה לא מסכימה לעסוק איך כולם יודעים, לא סטנדרטי מין, אז זה אפשרי, בסופו של דבר, לחוות אותה. לֹא. אז, סוף סוף, אתה לא יכול לעשות.

במקרה דומה, ההשפעות של סקס אנאלי יהיה שלילי עבור שני המשתתפים בתהליך. האישה תקבל פציעה נפשית, והצעיר יחווה סוף סוף את תחושת האשמה הנצחית. עדיף למצוא את שאר השיטות של קבלת הרגשות האחרונים!

שָׁבוּר? חובה ... 5

שבר, כן? כל הכבוד! לחץ מהאיש - אחד הכי הרבה טעויות עיקריות במין אנאלי, אשר יכול להוביל למפחיד באמת עבור זוג תוצאות:

איבד ביטחון. במלואם, כמובן, מעשה האלימות הנפשית יסיים רק כדי לסמוך על השותף שלו ואת המקרים שלהם יהיה עדיין יבש וקריר ביותר. קשיים בריאותיים.

התקשות הרוסית והמים של מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי - זה בהכרח משהו. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

ואולי אפילו לא צריכים לומר כי נזק באזור אנאלי קשה לרפא, כי הרופאים ממליצים להתבונן בזהירות הגדולה ביותר בכיבוש סוג דומה של קרבה פיזית. מתוך פעולה גסה, כפי שאנו מבטאים, איש צעיר אישה יכולה, לשים את זה בעדינות, לסבול את שארית חייו. Preeshonic. יש צורך להדגיש את העובדה כי כנראה הגברת לא רק רוצה להישאר ליד אדם בכוונה כואב את הכאב שלה לא מכבד את הבחירה שלה. כדאי לכאורה להזכיר את מה שהוא ראוי לציין כי כמעט כל הבנות מפחדים איך רובנו רגילים לדבר, סקס אנאלי במיוחד בגלל מה שכולם אומר שזה לא, זה יוכל לסלוח שלך. אם הוא פתאום עושה טעות.

אֵיך הימנע מפציעה או "כיף ו Zadorny" 6

זה צריך להיות איך לעשות קצת, כפי שכולם יודעים, כללים רגילים כי לא רק לחזק גורם בינך לבין השותף שלך יעביר אותם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, בשלב סודי, כן, ולשמור על הפיזי שלך ואת הראשי. בריאות נפשית.

באופן שווה! לא לשפשף את הפרווה הולך, יש סבלנות! פי הטבעת הוא אזור חושני מאוד של גוף האדם, והוא חייב להיות מטופל בזהירות. הזן את האיבר הקונסלי שורש חייב להיות איטי בזהירות, מקשיב לרגשות של הנערה. להתאמן. כולם יודעים שהשותף צריך להיות מראש, זה הפך, להכין את התחת שלה לפלישה: האיש הצעיר, איך זה יכול למתוח את אצבעותיה, להיכנס כמה באים לידי ביטוי, צינורות מיוחדים או חרוזים מיוחדים. זה יהיה בעיקר להגדיל את ההתקדמות של הכוהנים, ולבסוף, יהיה להקל על הגברת מפני ניגודים של קוק יהיה סקס אנאלי. חוֹמֶר סִיכָּה. חומרי סיכה של "מקומות מעניינים" לפני הכשרון - טקס לא ניתנת להבליק של כל אחד מהם, כפי שהיה, אדם בריא, זה יאפשר לכך לומר לעשות את תהליך הקרבה נוח ומהנה עבור שני השותפים. לא כל כך לא. אם האישה תשאל, לשים את זה בעדינות, לעצור את התהליך או להרגיש כי ההשפעות של מין אנאלי ניתן להתנגד, כדאי לעצור ולפחית מרעיון זה לתקופה הקרובה של פעילות מינית.

Просмотров: 91 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar