01:32
צריכה: כללי בטיחות לבנות

רווחים גבוהים בתחום הפנאי למשוך בנות רבות. צריכה - סוג הפעילות מעניינת, אינה דורשת כישורים מקצועיים. המשימה העיקרית של העובד בר או מועדון היא להירגע לאורחים לקנות משקאות מהתפריט.

נראה שהנערה תמיד באופק, ממוקמת במקום של אשכול גדול של אנשים. מה יכול לקרות? משקל מנוסים מספרים מה מצבים לא נעימים יכולים להתרחש עם עובדים מתחילים של כדור זה.

עבודה על הצריכה היא לא מראה!

באופן מפתיע, אבל בנות מהפריפריה בטוחות כי תעסוקה במועדון היא ערבות להינשא למוסקוביט, זר או רחוב. פטרבורג עשיר. מיתוס זה צריך להפיג מלכתחילה.

עבודה על הצריכה לא ניתן להשוות מאוחר. במועדוני האליטה, לאורחים יש מושג שיש "הנחת" יפהפיות. הם לא נתפסים כמו בנות רגילות עבור היכרויות. הצרכן נחוץ בשביל הכיף בערב, לא יותר.

למרבה הצער, התמימות של עובדים חדשים בולטת. גבר לא יכול להישאר מן ההבטחה "לקבל כוכב מן השמים," כשהוא רואה כמה פרובינציוני צעיר מביט בפיו. במצב כזה, הקורבן הופך לצרכן. כדי לא להיות שולל או גברת צעירה נעלב, אתה צריך לעקוב אחר כללים חשובים:

  • אין להמשיך לעבוד ביחסים אישיים, קשרים אינטימיים;
  • אתה לא יכול להסכים על המלון, בדירה של הלקוח, באחוזה האישית של בן שיח;
  • הנערה צריכה להיזכר כי בכל מועדון אורחים שנייה יש בן זוג, ילדים;
  • אי אפשר להתאהב מבקרים רגילים;
  • עדיף לא לתת מספר טלפון, כתובת אישי היא זר די זר לקוחות אחרים של המוסד.
  • שמור את הדרכון שלך עם עצמך!

    אם בסוכנות המודל לתעסוקה של בנות בתחום הפנאי או מנהל המועדון, אתה צריך לתת דרכון לאחסון, ולאחר מכן לרוץ ממקומות אלה. כזה ערכת עבודה לבחור רמאים.

    זה מסוכן במיוחד להישאר ללא מסמכים במדינה של מישהו אחר. לצאת לעבודה על הצריכה במוסדות אירופיים או טורקיים רק על אשרת עבודה לאחר החתימה על החוזה. לשתף פעולה עם מוסדות כאלה צריך להיות באמצעות מתווך מנוסה - סוכנויות דוגמנות מוכחות.

    אם אתה מוצע ללכת לעבודה במדינה זרה על אשרת תיירים, אז אתה צריך לסרב. התעסוקה הרשמית לא תהיה, הנערה תהיה חוקית "תהליך" למוסד. לשם כך, מדינות רבות מספקות לסוגים הבאים של עונשים: קנס, גירוש, מעצר. למה בעיות כאלה עם גברת צעירה?!

    לא אינטרימה!

    לעבוד על הצריכה כמה גברים לבלבל עם זנות. למעשה, בנות לא נכנסים סקס עם בחורים שמתייחסים אליהם עם משקאות בבר. הגברת רק תומכת בחברה, נהנה, צוחקת, רוקדת. אין פרטיות עם המבקר מסופק.

    אם אדם מציע קשר אינטימי מחוץ למועדון, עדיף לשלוח אותו מיד. במועדונים רבים, החוזה נרשם כי הצריכה אסורה להיכנס למין עם אורחים. החולף יקלקל את המוניטין של המוסד.

    תן קרובי משפחה יודעים איפה הילדה עובדת

    מגע מאסטר עם אנשים קרובים, אם התעסוקה מתוכננת במדינה של מישהו אחר. אתה לא יכול להתעמק לתוך הפרטים של העבודה, אבל המיקום המדויק שנקרא טוב יותר. אם מתעוררים במצבים בלתי מובנים עם המעסיק, יש לדווח מיד על הסכסוך. המודעות של יקיריהם נשמרו שוב ושוב נערות ממצבים לא נעימים. זה קשה יותר לעזור אם אתה לא יודע בכלל שם אישה צעירה עזבה! נערות ליווי בהרצליה

    מראה ערנות, אתה יכול לעבוד בהצלחה על הצריכה, להרוויח מ -5,000 רובל לערב.
    Просмотров: 384 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar