23:14
למה גבר לא יכול cade במהלך יחסי מין וכיצד להתנהג כמו ילדה באותו זמן?

סבורה כי אדם על מנת לחוות אורגזמה צריך להיות קצת יותר בכל מקרה יגיע אליו, אבל בחורה עם זה הרבה יותר קשה, כאן ואת הצד הפסיכולוגי של הנושא ופיזיולוגיה.

התוכן של המאמר

1 צריך לשתות פחות! 2 מתח ועייפות - עוזרי רע בעניין זה 3 גם אכפתיות פרפקציוניסט 4 או יכול להתייעץ עם רופא?

עם זאת, ובקומה חזקה, לא הכל פשוט כל כך בקלות, אכן, לגברים יש בעיה כזאת. כמובן, המצב הוא לא פשוט יכול לדאוג לזה כמו בחור וילדה. היא תחשוב שכבר לא אוהב את החבר שלה שהוא לא אוהב את הגוף שלה, צורות, טוב, לא מרגש את זה. באופן כללי, לעטוף את עצמך כרצונך.

ולמעשה, גברים לא כל כך פשוט מסודרים, כפי שזה נראה, והם לא רק סקס בראש. בעיות בעבודה, עומס מוחלט, עייפות - כל זה יכול להסיח את הדעת מהתהליך ולהפריע לו להתמקד ופשוט ליהנות.

בעיות פיזיולוגיות יכולות גם לגרום למה לאדם לא בהצטיינות במהלך יחסי מין, כלומר - הפרעות של מערכת oodogenital, תהליכים דלקתיים אפשריים. כאן, כמובן, אי אפשר להאט, ועם כל הסימפטומים ליצור קשר עם מומחה. בואו נתמודד עם יותר על איך להבין מה קרה לאיש שלך, ולעזור לו להתמודד עם הבעיה.

קיים סיבות רבות למה אדם לא בהצטיינות במהלך יחסי מין, ולא אוהב את זה הרשימה אינה מתכוונת.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ואבנים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים שימושיים בעבודה.

אז לנגב את עצמך בגלל זה.

צריך פחות משקאות!אני

בואו לראות את האמת, אלכוהול הוא אחד המשקאות הפופולריים ביותר על תאריך, במיוחד כאשר הוא מתוכנן להמשיך. אתה לא צריך להגזות אותו, לאומץ או להיפך, להירגע, אתה יכול לשתות על כוס יין, אבל אתה לא צריך להצטרף לבקבוק בקבוק. אלכוהול אלכוהול תחושות ומאבד רגישות.

לא צריך להיות מופתע אם הבחור הוא תחת תואר אחרי כמה שעות של סקס סוער מעולם לא סיים. זה עקרוני במצב כזה לא יכול להגיע לשיא השיא. אבל יש בתנוחה זו ואת היתרונות שלה. הבחור לא סביר לסיים, אבל אף אחד לא מפריע לעשות את הבחורה הזאת, ואם חוק המיני מתעכב, זה יכול להיות יותר מפעם אחת. והצעיר יהיה להדביק את הפעמים הבאות כאשר זה יהיה מלא לשלוט על התהליך.

הדבר העיקרי, לעולם אל תנסה להביא לבחור אורגזמה בכל מקום. כמובן, ב מדינת שיכרון אור, הבחור מתרגש מאוד ולא מרוצה, והוא ילך לכל הניסויים במיטה. עם זאת, הוא אינו מסוגל לתת דווח על מעשיו ולנהל כוח. אם תחליט על סקס אנאלי, אז אין ערבויות כי במקום הנאה אתה לא מקבל תוספים עדיין כאב ואי-נוחות. לכן, לא לשחק באש, אבל לשחק לפי הכללים.

מתח ועייפות - עוזרים רעים במקרה זה

כאשר הראש סתום, אדם קשה לעבור במשך זמן מה לשכוח את זה רק להירגע. לא העובדה כי באופן כללי הוא יסכים למין איתך, אבל האורגזמה היא כמעט בלתי אפשרי.

אם לאדם האהוב עליך יש תקופה קשה בחיים, זה לא שווה את זה לעשות איתך סקס. נסו להחליף תשומת לב למשהו אחר, ללכת יחד לתוך האמבטיה, לצפות בכדורגל. כן, באופן עקרוני, הכל מתאים לו. תשומת הלב שלך ואת הטיפול בהחלט להעריך את הצעיר והוא סביר מאוד כי לא תתעלם. תן לגבר ולא יכול עדיין לחוות אורגזמה, אבל הוא ינסה לעשות את זה.

שְׁגִיאָה יהיו ניסיונות להאשים איש צעיר בכישלונותיו שלו, ואפילו יותר עשה את זה. התנהגות כזו זה בהחלט לא יבין ולא מעריך. אל תשכח, כי לכל אחד יש קשיים צריך איכשהו להתמודד, ומאז אתה זוג ואם אתה הדרכים אדם זה, אז אתה צריך לדאוג ולפתור בעיות יחד.

גם אכפתיות

כמובן, כל בחורה חלומות על שותף כזה, אשר יחשבו לא רק על איך לחוות את האורגזמה המהירה ביותר להשלים את המין על זה, אבל גם יעזור לנערה לחוות אותו איתו. כמה גברים כל כך אוהבים את התהליך שהם מוכנים להתפנק את הנערה עם הדרכים המתוחכמות ביותר במרדף של אורגזמה שלה לגמרי לשכוח את עצמם.

אף פעם לא נזיפה גבר בעצמאות מינית, אלא להיפך, לשבח על המאמצים, אם משהו נכשל, תנסה משהו חדש. הפתרון הטוב ביותר לבעיה מדוע אדם לא cade במהלך יחסי מין, יהיה רעיונות מעניינים שלך ופנטזיות מיניות.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפילים, קונים - צעירים מוצלחים, זה שהם המבקשים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות עם גברת מרהיבה. הרווח הזה מספיק, כך שהוא מכוסה לחלוטין עם כל מה שצריך.

מגוון במיטה בהחלט לעזור לפתור את הבעיה.

או יכול להתייעץ עם רופא?4

אם הטיפים הקודמים לא עוזרים, והבעיה לא נעלמה בכל מקום, כדאי לשכנוע לבקר במומחה יחד. עם תסמינים כאלה, הרופא ייתן אבחון ראשוני antorgazmia ואז זה יהיה מפורט יותר להבין את המצב ולחפש גורמים שהשפיעו עליה.

בין מחלות פיזיולוגיות ניתן לזהות: דלקת השכונה, שחפת, השמנת יתר, סוכרת, חריגות מולדות שונות של מערכת oodogenital. ויכול להשפיע גם על הודאה ארוכה של כמה תרופות.

לֹא כדאי לדאוג מראש, אולי הכל בסדר עם גבר, רק בעיה איפשהו תת-מודע רמות. אז אתה יכול לפנות לעזרת פסיכולוג.

דירות דיסקרטיות בתל אביב

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גבר לא cade במהלך מין - לא מצב נדיר כזה כפי שהוא נחשב. מתברר כי לא רק נשים לדמות אורגזמה. על פי הסטטיסטיקה, 33% מהגברים לפחות פעם בחייו עשו את ההשקפה שהם סיימו, אם כי למעשה לא היה שפיכה. זה קשור בדרך כלל עם עייפות. יש הרבה גורמים מפריעים לאורגזמה. אם מחשבות הגברים עוסקות בדברים לא מורשים או שהוא עייף מאוד מהתהליך, אז זה יהיה בעייתי, אם לא אומר שזה בלתי אפשרי. במקרה זה זה קורה לעתים רחוקות, זה לא שווה לדאוג. בילוי, מגוון ואטמוספירה רלוונטית יוחזרו לתשוקה למין ולאפשר לך לקבל אורגזמה בלתי נשכחת.

Просмотров: 85 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar