21:32
מה זה מין: מינים, הטבות ומדוע אנשים עושים את זה

סקס - הבילוי הנעים ביותר לשניים. ב תהליך של דופמין ונוירוטרנסמיטר - הורמונים המסוגלים לשפר עבודת מוח. סקס יש השפעה חיובית על חסינות, מצב עור אורגניזם בדרך כלל. אבל במקרים מסוימים זה מוביל לתוצאות עצובות. דבר קרא עוד על היתרונות ופגיעה במין, ואיזה סוג של סוגים של זנים קיימים.

התוכן של המאמר

1 מה זה סקס 2 סוגי מין 3 למה אנשים עושים מִין 4 שימוש ופגיעה במין

מה זה סקס

סקס - מגע פיזי של שני אנשים מתן הנאה. התהליך כולל אינטראקציה עם חלקים אינטימיים של הגוף, אבל לא תמיד מוגבל על ידי אותם. את הרעיון של "סקס" multifaceted. עבור אנשים שונים מייצג משהו מיוחד. באופן כללי, תהליך זה הוא ניטרלי - צביעה חיובית או שלילית לו הם המשתתפים עצמם. זה נעים צור רק שתי משימות עיקריות: הנאה והמשך מהסוג. אַחֵר היבטים הם משניים.

מה גורם עירור הוא גדול יותר או פחות מעלות יכול להיקרא סקס. הגדרות אישיות של תפיסה מורכבת זו שינוי במהלך החיים, וזה הנורמה. יחסים אינטימיים לשחק אחד תפקידים ראשוניים בצמד. זה קובע את ההבנה הדדית של שותפים, הרמוניה ביחסיהם.

סוגי sex2

מָסוֹרתִי

זה סוג של אהבה שמחה נכון עיסוק עמדה מובילה. זה ידוע עליו מאז זמן העת העתיקה. מין כזה טמון בחדירה של חבר בנרתיק. אף על פי כן ניסויים רבים מאמינים כי זה סוג של intima תיאר את עצמו, יש לו המספר הגדול ביותר של יתרונות. סוטות מסורתיות משמשות כמניעה מחלות נקבה: מסטופתיה, מיסה, סרטן הרחם.

בישראל לא היו דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מודעים, למעשה כי ESK Storetnyan רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למצב.

גברים קלאסיים סקס מסייע במניעת סרטן הערמונית. מעשה מיני כזה כמעט יש חסרונות, בתנאי שהזוג נהנה אמצעי מניעה.

המינוס היחיד שלו הוא זה לא כל הנשים לקבל אורגזמה ממנו, אשר לא ניתן לומר על החבר 'ה. אבל באופן כללי, תהליך זה נעים לשני השותפים.

אוראלי

ישנם מספר סוגים של סקס כזה - Lingval, מציצה ו cunnilingus. במקרה הראשון, שותף החיבה מועבר לשון יוצא דופן. Cunnilingus - השפעה על הדגדגן של השפתיים, לשון ואחרים. מציצה - שביעות רצון של גברים עם שפתיים, ידיים ושפה. עם cunnilingus נשים לקבל אורגזמה מהר יותר. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לספק, אם היא עדיין לא מוכנה לאבד את הבתולים. לגברים, מציצה שימושית, כי סוג זה של סקס ניתן לבדוק כמעט בכל מקום, הוא גם נותן תחושות שאין דומה להם.

אנאלי

סקס אנאלי - prerogative כמו זוגות מסורתיים ולא מסורתיים. התכונה היא שזה יכול לעורר השפעות שליליות (אובדן פי הטבעת, שידור של זיהום מעי, מיקרוקרים ואפילו גידול ממאיר). אבל אם אתה מתכונן לתהליך ולא למהר, אז הכל יתברר. בנוסף, זה בלתי אפשרי מין כזה להיכנס להריון, הם יכולים להיות עוסקים בימים קריטיים, זה מספק את אורגזמות הבהירות ביותר שני השותפים.

אוֹנָנוּת

בהיעדר אוננות שותף - דרך מצוינת להסיר מתח סקסי. אי אפשר להיכנס להריון ממנה. ב תהליך של שביעות רצון עצמית בגוף הקצתה "הורמונים של אושר", בנאדם מרגיש שיפור רווחה, עצבנות. עבור גברים אוננות שימושי כי זה ניתן ללמוד לעכב שפיכה. זֶה מושיע אמיתי עבור אנשים בודדים. עם זאת, כאשר ההתעללות של זה הפעילות האנושית מקטינה רגישות לפתוגנים טבעיים.

אקסטרים

זהו מושג נרחב שבו ENTER: מקומות חדשים, צעצועי מין, תנוחות מתוחכמות ועוד הרבה יותר. סקס כזה ייתן תחושות חדות חדשות שלא ניתן להשוות כל אחד אחר. ל צדדים שליליים של בילוי כזה כוללים פציעות מוגברות ואת הסיכון של להיות שם לב.

קְבוּצָה

בידור כזה אינו עבור כולם. זה זה יהיה מתאים לניסויים, אנשים עם נופים ליברלים יותר. גנגבנג תן שותפים רגשות ותחושות חדשים יעזרו לשחרר. עם זאת, בשל העובדה שאנשים לא מוכרים הם בדרך כלל מעורבים בתהליך, את הסיכון של stis.

כל סוג וריאציה טובה בדרכה שלו. איזה של אלה, לתת עדיפות - פתרון אישי. חשוב כי סקס כזה שני השותפים מסכים.

למה אנשים עושים Sex3

תקשורת אינטימית נדרשת על מנת לקבל הרפיה, לספק את הצורך בסמיכות פיזית. על עורו של האדם ישנם קולטנים רבים, לגעת אליו לעורר הפקת הורמונים. הורמונים אלה מרגיעים את מערכת העצבים, תורמים משקל נמוך יותר. עם זאת, התהליך נותן תחושה של אושר.

כמו כן, נדרשת Socia כדי לחזק את התקשורת הרוחנית. תהליך נעים נותן לאדם להבין שהוא אטרקטיבי. מַרגִישׁ התקרבות מרבית עם שותף ברגעים אלה מורגש במיוחד. עדיין סקס - כואב מעולה. כל הודות להתפתחות של אנדורפינים, אשר לפעול על הגוף האנושי כמו מורפין. התהליך הוא מסוגל להסיר את הראש כאב, אי נוחות עם PMS. דירות דיסקרטיות בתל אביב

שימוש ופוגעת במין 4

יחסי מין - הביטוי הגבוה ביותר של אהבה. אוֹתוֹ ישנן רגעים חיוביים ושלילי. לשקול את שני הצדדים מדליות.

ראשית בואו נדבר על היתרונות. מין רגיל אנשי קשר עוזרים לשמור על בריאות הנפש. כאשר בתהליך של איטום האיש מרגיש שהוא אוהב ובלגל, קל לו יותר להתגבר על מכשולים על נתיב החיים. במקביל, יש לו הערכה עצמית.

גם סקס יש צורך לבריאות. ראשית כל זה שימושי עבור הלב. במהלך התהליך, הדם מתחיל להפיג באופן פעיל כל הגוף, זרימת הדם מואצת - מניעה מעולה של בעיות עם מערכת קרדיווסקולרית. גם אינטימי מאיץ מטבוליזם משתפר מצב עור, שיער ומסמרים. בנוסף, במהלך המין מיוצר נוגדנים אשר מסוגלים להצעיר את העור לעשות את זה יותר אלסטי.

לגברים, יחסי מין חשובים בכך שהוא משפר פונקציה הרבייה, מגן מפני מחלות ערמונית, מאפשר יותר להציל בני הנוער עקב ייצור מוגבר של הורמון "זכר" - טסטוסטרון.

עבור נשים, התהליך שימושי בכך שהוא מקטין כאב הווסת מבטל נדודי שינה, משפר את המצב מתי הריון, מדכא תסמינים שליליים של Klimaks.

אבל לא הכל בטוח כל כך במין, כמו שאני רוצה. אינטימי יכול להזיק לנשים אם הם עושים את זה מיד לאחר הלידה. גם O מוביל להריון לא רצוי. ולא אמצעי מניעה לא יכול להגן מפני הפריה של 100%. במקרים מסוימים, סקס הוא לגמרי התווית, אם קיים סיכון להפריע להריון או שיש החמרה של מסוימים מחלות כרוניות. גם מעשי מין תורמים להתפשט מחלות זיהומיות ורגוניות.

חדשות טובות לגברים - בנוסף למין ההתרסקות אינה נושאת עבורם, בעיות בריאות. כמובן, יש סיכון של נזק הפין, אבל זה קורה לעתים רחוקות. הסיבות הן בטלוויזיה בלתי נשלטת בדיכוי תשוקה ולא מספיק סיכה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

בישראל אין בהחלט דעות קדומות, ואילו הנאום נכנס לסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום Eskzhotnitsa פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

התדירות האופטימלית של המין אין מין. לכל האנשים יש טמפרמנט מיני שונה - מישהו צריך כל יום, אחרים רק פעם בחודש. זה מאוד רצוי לחפש שותף עם צרכים דומים, כך שבסופו של דבר לא סובל. למה לאנשים יש יחסי מין? במאה שעברה, זה היה התהליך הנדרש כדי להמשיך את סוג. היום, סקס - תענוג טהור. והוא הפך כל כך אחרי הופעת אמצעי מניעה. ובהינתן לעובדה כי בקרוב מדענים תיצור הסתגלות מיוחדות עבור עוברים גדל בתנאים מלאכותיים, סקס יפסיק סוף סוף להיות דרך להרות ילדים.

Просмотров: 114 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar