09:32
מהו ביקור בעיר עם ליווי?

שירותים ביקורי ליווי הפכו פופולריים במעגלים של חבר 'ה מבושל קיטור הראשון של המאה העשרים ואחת. כולם יודעים כי סוכנויות מודל במהירות, בסופו של דבר, שולטת בנישה. עלות לביקור העיר גדול מ 5-10 פעמים כי תמיכה קבועה של האירוע החילוני. באופן טבעי, זה עובד כי יש יתרונות ופערים שלה.

היתרונות העיקריים של ביקור העיר אצל נשים

חיים נחמדים במדינות אירופה, מונח על האוקיינוס ​​- חלום כמעט לכל! כאשר אנשים משמשים להביע, שאיפות טובות ונכונות יכול להיות כל רוצה להגיע. ראשי, לקבל סוכנות מודל יוקרתי המארגנת ביקורי ליווי.

היתרונות של עבודה בתחום זה הם: דירות דיסקרטיות בצפון

  • המשכורת הגדולה ביותר לטיול. כמות קטנה ביום של שהייה בחברה עם אישה של 1000 יורו.
  • לינה משפטית על ארץ של מישהו אחר. לינה במלונות הטובים ביותר וקוק היה לנוח על חופים סגורים.
  • יחסים כבוד הלקוח. ללא ספק, יש לציין כי היא התפלגות היחסים המסחריים. לשים לב לעובדה כי הדקויות נקבעו בחוזה שנוצר לפני הנסיעה. המסמך לוקח בחשבון את הדרישות של כל צד.
  • היכרויות הגון. היכולת למצוא את נותן החסות הוא גם כמה מאיתנו כל הזמן אומר אישה לגיטימית.
  • ביקור במספר האנשים חושבים, מועדוני עלית, וכפי שאנשים רבים חושבים, מוסדות סגורים.
  • מטבע הדברים, גם הפערים, כך שיש. הינכם מתבקשים לשים לב כי גברים בלתי פוסטים דורשים את חבריהם. את העובדה של כל אחד אחר זה מראה איך להתבטא ויוצא דופן. יש לציין כי מצבים כאלה, בסופו של דבר, יכול להכות את הראוות, כי באופן עקרוני, בסוף, שיתוף פעולה עם מנוסה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סוכנות דוגמנות אשר בדרך כלל מגן על זכותו של העובד ובוחן את התאימות של כל הכללים של החוזה.

    הזדמנות לנסוע במדינות אחרות

    מעת לעת, Eskzhotnitsi, הוא הפך, משאיר את ארץ המוצא במשך 20 עד 40 ימים. הכל תלוי במטרה של הנסיעה ואת המסלול של ZO2.

    Onnna עובד ליווי במשך 5 שנים. אקסטרים שנתיים, היא מעדיפה רק את הביקורים של העיר:

    ליווי ליווי... ליווי קבוצת T...

    "שירות זה הוא סוף סוף שילם סוף סוף. טיול קיצוני הביא לי 10 אלף. יוֹרוֹ. הייתי עם לקוח ביוון יותר מ 7 ימים. זה אפשרי כי עם כל זה ראינו רק ליד ארוחת הבוקר ואת שכב לטיולים. ממני, בסוף, לא היה צורך: מראה ללא דופי ואנגלית מופשטת.

    כריסטינה גם אוהבת לטייל בעיר, אבל זה לעתים קרובות יותר ציפוי, כיוון צפון:

    "סוכנות הדוגמנות שלנו התייחסה לאדם שהלך לאיקל, איך להביע את עצמו, בחורף. איך זה לא היה מוזר, אבל הוא רק צריך בן לוויה? לדעת סקייט ועם כל זה, זה לא מחויב לפחד קר. הציע 1200 $ עבור יום העבודה, אני צריך את הכספים האלה. לא למישהו אחר מה ביקרתי באיקל. איך זה לא יהיה מוזר, אבל ביקור ליווי מרתק היה היה. ואפילו לא צריך להגיד שאני מזכירתו בפגישות עסקיות. ובערב הלכנו לאיקל בזמן החלקה. נזכר לסרט "קרח".

    גברים עשירים קל יותר לסיים חוזה עם גזע. טיול עסקי הופך להיות מרגש יותר, אם הזמן הפנוי יכול להיות מוחזק עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אישה יפה.

    מה נשים לעשות סיור?

    במהלך הליהוק, סוכנים לשים לב הרגעים הבאים:

  • מראה חמוד. באופן טבעי, לכל אדם יש משלהם, כפי שאנו מבטאים, העדפות גס. לכן, בקטלוגים של סוכנויות מודל, רוב הנשים, מוכן ללכת לביקור ליווי.
  • חוסר בעיות עם, כמו כולם יודעים, שירותי הגירה.
  • קול נחמד ויכולת לדבר עם אנשים מסוגים שונים.
  • קוגניציה של שפה זרה, מעת לעת.
  • בביקור הליווי לא ייקח אידיוט, כל כך הרבה השתקפות, גברת יפה. כל הנשים נלקחות על ארוחות צהריים עסקיות ואירועים אחרים שבהם טקטיקות צריכות להיות ואוריינות. ללא ספק, יש לציין כי הגברת האינטליגנטית עם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, צורות מפוארות הן לוויה ללא רבב למיליונר שאינו מוצא אהבה! למה לא לנצח בחוץ, אם יש בקשה לכך?!

    Просмотров: 87 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar