08:52
משרות ליווי נשים

צמיחת הפורנוגרפיה, האינטרנט והסטרימינג בחינם שינו את עבודת המין. ליווי הוא רק ביטוי אחד. רוב המלווים מספקים עיסוי אירוטי וכן קיום יחסי מין. מפגש טיפוסי עשוי לכלול דייט ארוחת ערב בלבוש או עירום ולאחריו, נניח, משחק מקדים על מיטת חדר מלון יוקרתית או ספא מקסים באמבטיה; עבודת יד עם מברשות רכות להורדת יבלות בכף הרגל; קונילינג לא אנוכי (מה שנקרא "הנאה" בסחר הליווי) או יחסי מין של מטופלים שאינם גורמים לסכנת שעון פיזית גדולה מדי.

מלווים נשיים מציעים תרחישים שונים לכמה מפגשים אישיים יותר עבור לקוחות.

בשנים האחרונות חלה עלייה בגיוס של מלוות לעבודות מין על פני משרות קונבנציונליות יותר כמו עבודת טיפול ותפקידי תמיכה במשרדים, ייתכן שהסיבה לכך היא שמקצועות אלו מגבילים יותר בעיקר הודות ליחס החברתי כלפי סוכנות האישה. יכולות שמטילה עליהם החברה.

מעריך דרכים שונות שאנשים מלווים, איך עבודות מארחות וליווי שונות כיום, כמה מלווית אישה יכולה להרוויח.

חובתם של המלווים תמיד הייתה לפנק את הפנטזיות המיניות של לקוחותיהם, לארח אותם כראות עיניהם במקומות כמו מועדוני חשפנות, בתי מלון יוקרתיים ואחוזות מחמירות. על פי כמה הערכות, עובדי מין עדיין מייצרים כ-186 מיליארד דולר ברחבי העולם מדי שנה - זה יותר מ-128 מיליארד דולר בשנה של הוליווד מהסרט (כולל טלוויזיה בכבלים).

צרכנים שרודפים אחרי עובדי מין בדרך כלל לא נרתעים מלשלם עבור אינטימיות; תעריפי שעות ירידה נוהגים לצבוע בכל מקום בין $200 במכוני עיסוי ל$1,000 או יותר לשעה בבודוארים יוקרתיים. פרטיים מתחילים בסביבות 175 דולר לשעה בתוספת עלות ההובלה והוצאות נלוות אחרות. המחירים עולים בהדרגה בהתאם לסיווגים כמו מבנה גוף או שמלה - משכפלים תיווי טרום-מיניות

נשים מחליטות יותר ויותר לעבור לזנות במדינות מסוימות. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בתל-אביב/|https://www.israelxclub.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/

מספר הנשים שמחפשות כעת שירותי ליווי נמצא בעלייה מתמדת ולעיתים באותה מידה כמו הגברים.

הם משתמשים בשירותים אלה ממגוון רחב של סיבות - בעיקר מטעמי נוחות, לפעמים מתוך סקרנות, ואפילו לפעמים מתוך ייאוש

חלקם לקחו למקצוע זה כדי לברוח מהתעללות בבתיהם. אבל, עם שינויים בחשיבות בתחום העבודה, הרבה יותר אנשים בימינו, לקחו את המקצוע הזה בשקיקה מכל רחבי העולם.

לנשים היה באופן מסורתי יותר חופש לחקור מגוון קריירות מאשר לגברים. במשך הזמן, נשים בכל סוגי התעסוקה ראו ירידה של כ-20% ביחס ההשתכרות בין נשים לגבר; מ-33% ב-1960 לקצת יותר מ-15% כיום. הם גם נהנים יותר מעבודות "גבריות" מסורתיות. במדינות מסוימות, בעיקר אוקלהומה, דווח כי 40% מהמסגרות הן נשים.

מה לגבי עבודות ליווי נשים? שיעור הנסיעה הוא בדרך כלל פחות ממה שגברים מקבלים עבור אותה עבודה - לפחות עם ליווי ברמה גבוהה - והם אולי לא יחזיקו מעמד זמן רב או יעבדו כמה שעות, אבל הם יכולים לרכל את מרכולתם בצד או להחליף מין תמורת שירותים עם אחרים סוכר דדי (וסוכר מאמי). הם תמיד יהיו סטיגמטיים כנוודים; כמו מאמני חנויות ועיתונאים, עובדות בתעשיית המין בונות מיומנויות שהן פחות יקרות או מכובדות במקומות אחרים. אירוני הא?

ליווי נשים הוא נפוץ

נרטיב: בחור שזקוק לליווי רק ללילה ובסופו של דבר היא נהנית מזה. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

"הזכרתי את שמי?" היא אמרה. ולרגע, רחל הרגישה שחלק מהמתח מתנקז מגופה כשההתנגדות שלה דעכה. לדבר עם האיש הזה, לחזור לקצב של לשרת מישהו אחר היה מפתה והגיוני בערמומיות. באנחה קלה, היא משכה קלות בעניבה שלו לפני שמשכה את ידה לאחור. ההחלטה שלה התקבלה".

Просмотров: 70 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar