12:30
שמות במין עם ציורים: קמה סוטרה, באופן כללי, לקחת אופציונלי

מישהו רואה במין קצת בושה (תת-מודע), מישהו נותן לו יותר מדי משמעות. למעשה, סקס הוא רק שיעור נעים, שבו אתה יכול לענג הנאה לעצמך, הגוף שלך, גם להתקרב לשותף. יש צורך להדגיש את העובדה שאנחנו מבטאים, שיטות שונות רבות להתמודד עם.

סעיפים מכילים

1 תנוחות גירוי הדגדגן 2 תנוחות עבור Kunlinguso 3 תנוחות על איך אנחנו מביעים גירוי אנאלי 4 בונוס: תנוחות לכל דבר 5 יציבה לאוננות

תנוחות גירוי סלולרי

גירוי הדגדגן - השיטה הכי אמינה כדי לקבל אורגזמה עבור ילדה. למעשה, רק מתוך אורגזמה קליטוריס, לשים את זה בעדינות, תלוי: אפילו במהלך מין נרתיקי, חבר שותף מעורר את החלקים הפנימיים של הדגדגן (כן, הדגדגן הוא לא רק "כפתור" מבחוץ, רק את הראש ברדס ממוקם בחוץ). ואולי אפילו לא צריך לומר כי הן איך אנשים משמשים להביע, כמה תנוחות סוף סוף נוח יותר מאשר בשאר.

מִיסִיוֹנֶרִי

קלאסי unstasive. פלוס שלה היא שהיא נוחה ומאפשרת השותפים כדי להרגיש טוב יותר לחבר. הם יכולים לדעוך, לנשוך, להסתכל ידיד בעיניים, את רוך השבב ... לכל היותר, כמו בראשות, גירוי חריף של הדגדגן של הגברת יכול ללכת לאיבוד אגן על שותף.

מיסיונר יוגה

הגברת שוכנת על המיטה ליד הקצה שלה, האיש עומד סוף סוף, הגברת מעמידה את שתי הרגליים על כתפו של האיש, גידלה מעט את החלול. לא ייתן לטשטוש את הסדינים ומאפשר את הכאב במהלך הווסת, לא.ל., הגברת לא צריכה להגיד הרבה. כדי לשפר את הפעולה על הדגדגן, אתה יכול לסחוט את הרגליים בחוזקה - זה יביא את האורגזמה ולהביא יותר.

להרים

רגליים לחוצות לגוף מוזחצ'ין ולשכב על כתפיו. כולם יודעים כי תנוחה זו היא הנינוחה ביותר, ונותנת יותר מקום עבור היד שלך. עצה: השתמש זרבובית רטט אבל אצבע!

בוקרת.

היא "רוכב". קלאסי בתקווה פירושו שהאיש שוכב, והגברת באה על ירכיו ומרוצה מחבר. אתה יכול, באופן כללי, לשלוט על העומק ואת קצב החדירה, אתה יכול לשפשף על הזין שלו, לא לאפשר לו לדלוף, וגם יש לך גם ידיים חינם למשחקים עם הדגדגן. תארו לעצמכם עובדה אחת עצה: החל סיכה, זה יגדיל רגשות.

דבורה גדולה.

רוכב, אבל הגברת מושכת את הרגליים אל החזה, כאילו זה עושה את העמוק ביותר לספק. המאפשר לעשות חדירה עמוק ביותר, אבל לא מהר, גישות איטיות, כמו אנשים נהגו להביע סקס חושי. בתנוחה זו, במיוחד, זה נוח כמו להשתמש ויברטור, כמו בכל הווריאציות של הרוכב. אתה אפילו לא יכול לדמיין כמה סקס נעים הופך עם זה igryushka.

הכיסא

רוכב שואל אימון גופני טוב, כי אם זה לא עלייך - אפשר לנסות את זה על כיסא עם גב (אבל ללא ידית). המהות היא שאתה יושב על הברכיים של גבר, פנים אליו, עושה את היד לערימה, בכלל, שרפרפים ולהשתמש בו גם, נעים על הזין שלו.

ריקוד הברכיים

עבור רשרוש הסופי, הכיסא יכול, זה היה אפשרי לשים אותו על הקיר, כך שזה היה מאחוריך, לאכול אותך לזרוק אותו.

בוקרת+

רוכב קלאסי, אבל גבר, לשים את זה בעדינות, מתחיל את הברכיים, כך שאתה יכול לסמוך על הגב שלהם. כולם יודעים על מה שעושה סקס נוח.

פרידה בים

וריאציה להפוך את הרוכב: אדם שוכב, אחד מהם כפוף בברכו, גם הגברת אוכפה את רגליו, ולבסוף, מרוצה מחבר, מיד על ידי הדגדגן על ירכו על הירך שלו.

צדדיות

תנוחת אנתולה לא ניתן להביא למין יחסי מין במיוחד ולעורר את הדגדגן על ידי שפשוף על ירך של גבר, ללא חדירה. רק כוס יש לו רגליים חלקות, בשם קיטולהו.

קצה המיטה

סקס בפינת הדם. אתה יושב על פינת המיטה, גבר עומד, יו הוא עומד גם ... האם אתה עושה אהבה. בתנוחה זו, אדם יכול להיכנס לך עמוק מאוד, אשר מעורר את החלקים הפנימיים של הזקיף, ויש לך משהו ידיים חינם לליטוף.

מספריים

בפורנו, לסביות, אבל עבור הזוג הטרו, זה גם התחיל, יתקרב: חבר שקופיות בין הנשים, ללטף, אבל ללא חדירה.

תנוחות עבור cunningus2

קלַאסִי

הגברת, היא הפכה, שקרים, מתפשט את רגליו, גבר בין ירכיה, מלטף את פיה. ישן, אבל זהב. אתה יכול להחליק את כרית תחת הפגם של הגברת או מתחת לכתפיים של האיש כדי להסיר את המתח מן הצוואר.

על קצה מסיבה

וריאציה שיכולה להיות הכי הרבה מאיתנו אומרת כל הזמן, שותף נוח: הגברת, בסופו של דבר, שוכבת על הפינה של המיטה, משתתפת ברגליים, והסבל עומד על הברכיים ולבסוף מלטף את פיה.

שכותרתו 69

הדדי, כראוי, ליטוף אוראלי. כדי לזכור כי הקלאסי woriacea של יציבה זו (כאשר שותף אחד שוכב על השני) שואל מספיק טוב, אנשים רבים חושבים, אימון גופני.

צדדית אוראלי

לכן עדיף להתגלגל בצד.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום Eskzhetnitsa שולח רק את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה הופך להיות סימן של מעמד.

כמו עוזר לנוחות, אתה יכול להשתמש רפידות, עבור הנאה - ויברטורים.

לשון T-BONER 69 מיקום

הגרסה הדומיננטית ביותר היא 69: גבר עומד, הגברת שקרים, מקלחת של ראשו, כפי שכולם אומרים, את הקצוות של המיטה, והם מלטפים אחד את השני. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הגברת בתנוחה כזו היא חסרת הגנה, אדם של מאה אחוז שולט בקצב. ייתכנו קשיים בלחץ נשימה ודם. לכן, עדיף להסכים על מחווה לעצור.

כלבלב בסגנון אוראלי

הגברת עומדת על ארבע, מעלה את הישבן ומתמקדת במרפקים, ואדם מלטף את פיה כדי לדבר. ליידי יכול מאה אחוז סוף סוף לשלוט על המצב על ידי הזזת הישבן כפי שהוא נוח. השותף הוא ידיים חופשיות, והוא, באופן כללי, יכול לדלוף אותם בשותק או להחיל את העובדים.

Queening

הגברת באה בכיסא נוח ורכב, מתנודדת ברגליו, ואדם מלטף אותה, עומד על ברכיו אלא את הרצפה. להרגיש את הסרני לניסטר.

הכיסא

תקע עם אישור זכר מחט על פנים זכר. אתה יכול להסתכל לאדם בעיניים וקטורת קטורת. שים לב כי יציבה דומיננטית מאוד עבור הגברת.

את הכיסא ההפוך

לשבת על הפנים שאתה יכול, פונה אל הגוף הגברי. זה מאפשר לרצות את זה בידיו.

סֶרֶן

ליידי עומדת, נשענת על הקיר, האיש בא לפניה על הרצפה ומלטף את פיו. אתה יכול לשים רגל על ​​הכתף של האיש לתת גישה נוספת.

תנוחות עבור גירוי אנטונה 3

המיסיונרית התקועה

נטייה של תנוחות מיסיונריות: גבר מגדלת את רגליה של שותפי גוף רחב יותר, והגברת מכוסה את רגליו בברכיה, לוחצת את ברכיו אל החזה, והרגליים מכניסות אותו לבסוף על כתפיו. במין אנאלי, החזקה כזו נותנת חדירה עמוקה ביותר, אבל באותו זמן זה אינטימי מאוד. יש להדגיש למתחילים.

תקעים באמבטיה

סקס אנאלי עומד תחת הדוכס. שריפת מים מסייעת להירגע בשרירים, כולל הסוגר, וזה עושה את האבחנה נוחה. אוננות אנטלי הראשונה היא גם לוצ'ר, בסופו של דבר, לבלות מתחת למקלחת. עדיף לבחור לה יותר טוב ויברטור אנאלי - זוהי טופס מיוחד כי לא צריך להיות, זה יהיה מותר למצוא אותו עמוק מאוד. ובכן, היית הורשע על ידי ההודעות על רנטגן עם השליחה "כי הם לא רק מכוון שם", כן? לא לחזור על שורות של אנשים אחרים.

מקלט על גבי

הרוכב מתקרב למין אנאלי. בפרט, אם הגברת היא עצבנית, ולבסוף, רוצה לשלוט טוב יותר על המצב. עדיף להחיל חומר סיכה, בעוד שימון זה הכרחי onus, וחבר.

סגנון כלבלב

קלַאסִי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהגברת עומדת על ארבע, והאיש - על רגליו של הגב ותופס את זה anally. פנטזיה ארוטית של רוב החבר 'ה. נערות ליווי בראשון לציון

גולדן רטריבר

אתה לא יכול להיות רגוע שוב, סוף סוף להסתכל על הכלב הזה. שים לב כי חושני ביותר ואיך הגירסה החמה של סגנון Doggi הוא התחיל לבוא לידי ביטוי. כולם יודעים שהותה היא שאדם צריך להישען על הגברת, להתכרבל על פלג הגוף העליון שלה, לחבק אותה לנשק אותו.

כלב עצלן

סגנון כלב, אבל שני השותף שקר (ליידי - בתנוחה של ספינקס מיוגה, ואדם מלמעלה). למעשה לא רק מבקש אימון, איך להיות לידי ביטוי, סקס כזה הופך להיות נוח ביותר.

סגנון כלבלב עם כרית

גם בתנוחה כזו "עצלן" ניתן לזרוק תחת הבטן כרית או להחזיק אותו בין הנשים, באופן כללי, הדגדגן על זה בטקט של דחיפה של גבר. אגב, תנוחה זו מפשטת כאב במחזור הווסת.

למטה דרום כלבלב

סגנון קלאסי דוגג, אבל הגברת מסתמכת על המרפקים, ולא על כף היד, גמיש מאחור ומתן גישה רבה יותר לאנשוס.

את המריצה

יציבה זו מבקשת יותר אימון גופני והדומיננטי ביותר. מהות: הגברת, לבסוף, מסתמכת על הידיים, גבר מאחור, מחלחל אליה ושומר על רגליה, מכריח את רגליה.

יושב מריצה

WARIATING: אדם מגיע. לא לכל אחד לא סוד עבור הגברות.ל., רגליה שוכבות על ברכיו של גברים.

פרוגי

הגברת רק באתות על קצה המיטה, עושה את ידיו קדימה, גבר עומד מאחוריה ומגיע אליה. יציבה זו מסייעת לחשוף טוב יותר את פי הטבעת של הנערה. אדם מחזיק בה על הישבן, ולשים את זה במקצת, קובע את הקצב והוא יכול לדלוף עמוק יותר מאשר בשאר התנוחות. גם שואל הכנה טובה, בתנוחה זו עייפות רגליים וידיים.

גבהים חדשים

הגברת באה על כיסא בלי גב, גידול מעט, גבר מחלחל אליה, הגברת יכולה לשחק עם הדגדגן ואת הפטמות. הגברת יכולה לפנות אל פנים, ואז סקס תהפוך אינטימי, והגברת תקבל עוד שליטה.

בונוס: תנוחות עבור Just4

תנוחות אלה ניתן להשתמש עבור אנאלי, ועל סקס נרתיקי, לרוב הם עדינים מאוד, כפי שהם היו נהטים, חושני ולתת חוויית מין נעימה.

כפות

שניהם שוכבים בצד, מאחורי מאחורי, מחפשים לשותף לפחות איך אנשים התרגלו להיות נלקחים להיות שיטה נוחה או ללטף את ידיה ונשיקות. יש לומר כי באופן מושלם לרכשן של העדינות או הביקורים.

כפית כפוף

ליידי פשוט מכופפת את הטורסו תחת לפחות איכשהו זווית נעימה לשפר תחושות.

כפות נעים

כף קטנה בתנוחת העובר, הידוק את ברכיו אל החזה. מאוד כמו שרובנו התרגלו לדבר, תנוחה חמה, כמו כפית גדולה יכולה לחבק שותף לחלוטין, נראה כי הוא מגן עליו. בנוסף נותן פרנג עמוק ביותר.

פנים אל פנים

גבר מגיע, הגברת של יו, אבל ברכיים, פנים אליו, מחבקת את רגליו.

יו"ר הפוך

או גברת יכולה, בסופו של דבר, לשבת על הברכיים, אבל אל האומץ בחזרה. כולם יודעים שזה נותן לה שליטה רבה יותר.

Yab yum

גבר, לשים את זה בעדינות, מגיע, חצה את הרגליים, ואת גבירתו בברכיו, את פניו אליו, שלף את רגליו על החגורה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הגברת יכולה קצת לדפוק כדי לעורר את הנקודה g.

שלושה רגליים

Cinmatic Classico: הגברת לחוץ על הקיר, הרגליים סביב המותניים של גבר, אדם מחזיק את רגליה. עדיף להתיישב היכן יש קצת גדוד כדי לתפוס את היד או להסתמך על כמה מאיתנו כל הזמן אומר. יש לציין כי התמיכה מתחת לרגל תעבור לעיל, כך שהשותף יכול להיכנס עמוק יותר.

ובכן, אם אתה לדבוק במצגת "רוצה לשים את זה בעדינות, לעשות משהו בצורה מושלמת - לעשות את זה בעצמך" ..

תנוחות עבור אוננות 5

בסיסי על הגב

קלאסי: שוכב על שפון.

מאוהב סולו עצלן

עבור לנה. חיה, נשען על כריות. ב איך אנחנו כל הזמן מדברים, יציבה כזו היא קלה יותר גם לנקות את הנקודה G, וזה מאוד נוח.

את הקפיצה ואת לטוס

הברך מתפשט ומסתכל על צדדים שונים, בסופו של דבר, מחוברים. בתנוחה זו, השרירים מתוחים, עוזרים להשיג אורגזמה במקום. נסו לא לשנות את התנוחה כאשר אתה מרגיש את הגישה שלו, אז הוא, לשים את זה בעדינות, אולי יותר מאשר באופן מסורתי.

מראה מראה

מול המראה, אם אתה רוצה לחקור את עצמך טוב יותר או רק אהבה.

על הבטן שלך

על בטן. אתה יכול לקבל על צעצוע בתנוחה כזו, אתה יכול לעשות את עצמך בזהירות עם האצבעות שלך, אתה יכול להחזיק את היד בין הירכיים לשפשף את הדגדגן עליו, אבל היד עדיפה, לשים את זה קצת, סיכה.

מאהב כרית

לבשל את הרגליים שלך שמיכה או חתירה ו clit.

דילדו עמוק סקוואט

קפיצה אבל דילדו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי השותף הוא ארוטי.

באט כלבלב

סולו Doggi דוכן. על כל ארבע, ביצוע התמקדות על מרפקים, באמצעות vibrotor אנאלי.

אמבטיה לשפשף & ספריי

ב, KOK אנחנו רגילים לומר, חדר אמבטיה עם אצבעות, ראש הנשמה או, כמו אנשים נהגו להביע, ויברטור עמיד למים.

בסופו של דבר למין הוא בלתי חד משמעי, זה רק רבים חושבים, הפופולרי ביותר, ויש מספיק מהם, כך, בסופו של דבר, לתת הנאה השבוע שלך קדימה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים איך אנחנו מדברים כל הזמן, חיים סקסי.

במין, יש כל כך הרבה הודעות שאתה יכול לשנות אותם קצת אם לא כל יום, ואתה לא סביר לחזור. אבל זה לא בטוח. חלק מן העמדות הם מורכבים במילוי ודורשים מיומנויות פיזיות לא ברורות. כולם יודעים שאין זה סביר להגיע לאורגזמה בהוראות כאלה, אבל "עבור סימן ההמחאה" כדי לחוות אותם במדויק.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור לימים, אשר ידגיש את הרמה ויהיה חברה יפה.

מלבד, כמו אנשים רגילים להביע איך אתה הרבה ניסויים עם תנוחות במין, העברת אהבה בידור מעבר לחדר השינה! בהתחלה, בפועל בשאר החדרים, ומאוחר יותר אתה יכול לגמרי ללכת סקס קיצוני במקומות ציבוריים - מעלית, חדרי לוקר, על הגג או על החוף. כל זה סוף סוף מאחלת הפנטזיה שלך!

Просмотров: 545 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar